Feyenoord langer door met de hoofdsponsor

Feyenoord gaat langer door met de hoofdsponsor Europarcs. De samenwerking staat nu tot medio 2022 vast. Bovendien is in dat contract een optie opgenomen voor een extra seizoen. Vanaf donderdag zal EuroParcs ook direct op het shirt staan tijdens de Europa League en TOTO KNVB Beker wedstrijden. Tijdens de competitiewedstrijden zal dit seizoen nog Droomparken zijn te zien.

Commercieel directeur Joris van Dijk van Feyenoord geeft aan bijzonder verheugd te zijn dat in deze tijd een trouwe partner gevonden is. “De reden voor de verlenging van het contract zijn de geweldige resultaten die wij in het eerste jaar partnership voor Droomparken hebben behaald.

Denk bijvoorbeeld aan de zeer succesvolle campagnes met Jan Boskamp in de hoofdrol. Campagnes die konden rekenen op vele positieve reacties onder de Feyenoord-doelgroep en voetbalsupporter in het algemeen”, aldus Van Dijk. “Ook zijn we er tijdens de corona-lockdown in geslaagd, door middel van unieke en creatieve ideeën, nog steeds waardevol te zijn voor onze hoofdpartner. Een uitdaging die nu weer actueel is, omdat de locaties van Droomparken en EuroParcs nog steeds veilig gasten kunnen ontvangen op hun parken. Wij doen onverminderd ons best om dat onder de aandacht te brengen.”



Formule1 Volg FEYENOORDREPORT op INSTAGRAM! En maak kans op een officieel WEDSTRIJDSHIRT!! Formule1

Nog niemand reageerde.

Reageer




LIKE EN WIN EEN F’NOORD-SHIRT!